Anak Anda TAK NAK Makan Sayur?
Dah Puas Pujuk Tapi Masih Berdegil?
Risau Anak Anda Mudah Jatuh Sakit Sebab Kekurangan Zat?

Tonton video di bawah ni. Saya ada cara "sempoi" yang boleh bantu anda!

Apa akibat kalau anak-anak kita terus tak makan sayur?
Jangan biarkan ianya terjadi pada anak-anak kita...

Ini yang menjadi kerisauan saya. Terlalu banyak risiko penyakit yang boleh berlaku akibat kekurangan zat sayuran dan buah-buahan ini. Saya tak sanggup melihat sesuatu yang buruk berlaku pada anak-anak kesayangan saya. Jika anda juga mengalami masalah yang sama seperti saya, jangan risau lagi. Anda telah berada di tempat dan masa yang betul.

Saya telah menemui cara baru untuk memberi anak-anak saya makan sayur. Sangat mudah dan senang. Mereka juga sangat sukakannya.  Insya Allah ianya dapat membantu anda juga!

Apa Kata Pakar?

Prof Aminah Abdullah Prof Aminah Abdullah, Pakar Sains Makanan di Fakulti Sains dan Teknologi, Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM).

Rakyat Malaysia perlu makan lebih banyak buah-buahan untuk membantu mengurangkan obesiti serta menghindarkan penyakit-penyakit lain yang ada kaitan dengan gaya hidup.


Kajian epidemiologi menunjukkan bahawa buah-buahan mengurangkan risiko penyakit jantung, tekanan darah tinggi dan strok dan boleh mencegah barah dan melambatkan proses penuaan,


Buah-buahan, seperti mana sayur-sayuran, dianggap sebagai makanan pelindung yang mengandungi vitamin, galian dan serat, tetapi kini lebih penting kerana kandungan anti-oksidan, kata Prof Aminah.

Mary Easaw Mary Easaw, Ketua Pakar Pemakanan Institut Jantung Negara (IJN),

Sementara itu, Mary berkata di peringkat individu pula, terdapat pelbagai punca penyakit tidak berjangkit meningkat saban tahun akibat tidak suka makan buah-buahan dan sayur-sayuran.


"Banyak puncanya. Kurang senaman, tabiat makanan yang tidak betul dan makan tidak ikut waktu.


"Rakyat Malaysia juga tidak suka makan buah-buahan dan sayur-sayuran. Banyak alasan mereka. Buah-buahan dan sayur-sayuranlah paling bagus kerana ia mempunyai banyak antioksidan serta vitamin dan mineral yang berkhasiat untuk badan kita

Anda dah faham kenapa saya sangat mengambil berat
tentang pengambilan sayur dan buah-buahan
dalam diet harian anak-anak saya.

Tapi macam mana nak pujuk anak-anak makan sayur?
Ha..ini ‘trick’ sempoi saya. Simple je!

Cara mudah makan sayur ditemui!
Semuanya dalam sebotol jus yang power!

Setelah bermacam-macam usaha dilakukan, akhirnya saya telah menemui cara terbaik untuk memberi makan sayuran pada anak-anak saya.

Saya telah memproses sayuran dan buah-buahan terpilih dan dijadikan jus yang sangat sedap dan berkhasiat! Saya namakan jus ini sebagai VG Kids!

Anak saya sangat sukakan VG Kids sebab ianya sangat sedap. Diorang tak sedar pun yang sebenarnya diorang sedang minum jus sayur. Ya, sayur yang selama ini jadi kebencian masing-masing! Tak cukup 1 sudu setiap kali minum. Siap minta extra. Hehe 😀

VG Kids kaya dengan pelbagai sayur-sayuran
dan buah-buahan yang berkhasiat tinggi

Apa perubahan yang anda boleh tengok pada anak-anak
selepas amalkan VG Kids:

VG Kids kaya dengan pelbagai kelebihan.
Antaranya...

  • Mudah diamalkan (terus minum. Tak perlu bancuh)
  • Sedap. Anak-anak suka. Mereka tak tau pun yang diorang tengah makan sayur.
  • Berbaloi. Jus pekat, isipadu yang banyak (400ml) pada harga yang munasabah
  • Kaya dgn pelbagai khasiat (untuk kesihatan badan dan kecerdasan minda)
  • Selamat dan pastinya halal (bahan-bahan semulajadi / keluaran bumiputera)
  • Sesuai untuk semua (lelaki perempuan, kanak-kanak dan dewasa)
  • Dan yang paling penting, ianya dihasilkan oleh saya untuk anak-anak saya sendiri. Sebagai ayah, pastinya saya mahukan yang terbaik untuk anak-anak. Insya Allah ianya sangat berkualiti dan berkhasiat untuk anak-anak anda juga. Saya tidak akan berkompromi terhadap kualiti makanan untuk anak-anak.

Ramai yang telah berpuas hati dengan VG Kids.
Ini buktinya...

Order VG Kids sekarang untuk anak-anak anda
Insya Allah anda akan berpuas hati

arrow